1. همراه داشتن موارد ذیل هنگام مراجعه حضوری به مراکز خدمات الزامی است:
- جعبه
- تلفن همراه
- آداپتور و کابل شارژ
- کارت گارانتی
- کارت ملی
- فاکتور خرید (موارد فاکتور معتبر)

 شرایط کامل مربوط به فاکتور معتبر
1) دارای سربرگ، مهر فروشگاه و امضا فروشنده باشد.  2) آدرس دقیق فروشگاه و شماره تماس های فروشگاه، در آن درج شده باشد. 3) نام مشتری و تاریخ خرید دستگاه، در فاکتور خرید درج شده باشد.  4) فاکتور خرید مخدوش نبوده و بدون خط خوردگی باشد.  5) اطلاعات کامل دستگاه شامل ( IMEI و مدل ) در فاکتور خرید درج شده باشد.

2. شرکت کومارتل بابت محافظ صفحه نمایش ( گلس ) ، قاب محافظ گوشی و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی­ باشد، هیچگونه مسئولیتی ندارد.
3. پشتیبان­گیری ( بک آپ ) از اطلاعات گوشی بر عهده شرکت نمی­‌باشد و مسئولیت آن بر عهده مشتری می ­باشد.( حذف اطلاعات گوشی در صورت نیاز جهت تعمیر و رفع نقص، توسط شرکت بلامانع می ­باشد.)
4. در هنگام پذیرش دستگاه و یا قبل از ارسال دستگاه ، رمز شخصی دستگاه ( الگو، عدد و حروف ) و گوگل اکانت و mi اکانت و سایر  کانت های خود را حدف نمایید . 
5. لازم به ذکر است، شرکت کومارتل مسئولیتی در برابر بسته­ بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد. بنابراین، در هنگام پست گوشی، جعبه مخصوص پست دریافت و پس از ایمن سازی ارسال گردد.
6. دریافت گوشی به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می ­باشد.
7. در صورت ارسال تلفن همراه خود بصورت پستی لطفا مشکلات گوشی خود را در فیلد های مربوطه فرم عنوان کنید.
8. زمان ارسال گوشی بصورت پستی جعبه، کارت گارانتی، تلفن همراه، آداپتور، کابل شارژ و فاکتور خرید ارسال شود (
از ارسال سایر لوازم تا حد امکان خودداری شود).
9. سعی کنید که گوشی ارسالی خود را از صفحه نمایندگان ما ارسال کنید (با سایر روش های پستی ارسال نشود).
10. از زمان پذیرش تلفن همراه ، 48 ساعت زمان می برد که تکنسین نظر خود را اعلام نماید. بعد از این زمان با شما تماس گرفته شده و توضیحات لازم را به شما داده خواهد شد . 
11. فرایند پذیرش تا تعمیر ممکن است تا 30 روز زمان ببرد و این موضوع بستگی به مشکلات تلفن همراه دارد و ممکن است برطرف شدن مشکل تلفن همراه زمان کمتری نیاز داشته باشد . 
12. تحویل دستگاه بصورت حضوری تنها به شخصی داده می شود که در روز پذیرش کارت ملی ارائه داده است. 
 13. زمانی که تلفن همراه خود را ارسال میکنید، بعد از مراحل پذیرش و تعمیر یا تعویض، تلفن همراه تنها به آدرسی که در بخش فرستنده ثبت شده است ارسال خواهد شد. 

نکات مهم؛

نکات مهم در فرآیند پذیرش و تعمیر؛

به منظور ارائه خدمات مطلوب در هنگام مراجعه به دفتر مرکزی و نمایندگی های شرکت، خواهشمندیم به نکات مهم در فرآیند پذیرش توجه فرمائید :
• همراه داشتن کارت ملی هنگام مراجعه حضوری به مراکز خدمات الزامی است .
• شرکت کومارتل بابت محافظ صفحه نمایش (Glass)، قاب محافظ گوشی وهرنوع لوازم جانبی که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی­ باشد، هیچگونه مسئولیتی ندارد.
• پشتیبان­گیری (Back up) از اطلاعات گوشی برعهده شرکت نبوده و مسئولیت آن صرفاً با مشتری می ­باشد. (حذف اطلاعات گوشی در صورت نیاز جهت تعمیر و رفع نقص، توسط شرکت بلامانع می ­باشد).
• شرکت کومارتل هیچ گونه تعهدی برای نصب مجدد نرم افزارها و اپلیکیشنهای نصب شده توسط کاربر را ندارد.
• مشتری ملزم می باشد که درهنگام پذیرش دستگاه و یا قبل از ارسال دستگاه، رمز شخصی دستگاه (الگو، عدد و حروف)، گوگل اکانت، شیائومی اکانت، سامسونگ اکانت،  اپل اکانت و سایر اکانت های دیگر خود را حذف نماید.
• لازم به ذکر است، شرکت کومارتل مسئولیتی در برابر بسته­ بندی و آسیب دیدن کالای ارسالی توسط مشتریان در هنگام حمل و نقل ندارد. بنابراین درهنگام ارسال گوشی، جعبه مخصوص دریافت و پس از ایمن سازی ارسال گردد.
• مدت زمان فرآیند پذیرش تا تعمیر هر دستگاهی متغیر بوده و این مدت زمان بستگی به نوع مشکل دستگاه شما دارد و مرتفع شدن مشکل دستگاه شما در پاره ای از موارد به دلیل وارداتی بودن قطعات، برای استفاده از خدمات گارانتی، تا 20 روز زمان نیازداشته باشد.
• تحویل دستگاه پذیرش شده بصورت حضوری، با ارائه رسید پذیرش میباشد لذا در حفظ و نگهداری آن دقت لازم را مبذول فرمایید . آورنده رسید پذیرش مالک دستگاه شناخته میشود و هیچگونه مسئولیتی ناشی از فقدان آن متوجه شرکت نخواهد بود.
• در صورت مفقود شدن رسید پذیرش دستگاه خود، سریعا” به شرکت اطلاع رسانی نمایید ودر صورت عدم اطلاع رسانی به موقع هیچگونه تبعاتی متوجه شرکت نبوده وتحویل دستگاه منوط به طی مراحل قانونی و صدور دستور قضایی میباشد .
• زمانی که دستگاه خود را ارسال میکنید، بعد از مراحل پذیرش و تعمیر یا تعویض آن، دستگاه تنها به آدرسی که در بخش فرستنده ثبت شده است ارسال خواهد شد و به هر گونه درخواست دیگری ترتیب اثر داده نخواهد شد .
• لازم است که مشتریان گرامی پیش از مراجعه برای دریافت کالای خود از آماده تحویل بودن دستگاه خویش اطمینان حاصل نمایند و در صورت آماده بودن دستگاه، به همراه اصل رسید و کارت شناسایی مراجعه فرمایید.
• حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه میباشد و بعد از آن شرکت هیچگونه مسئولیتی در حفظ و نگهداری دستگاه ندارد.
• رسید پذیرش بدون امضاء و مهر این مرکز فاقد اعتبار است .
• امضاء رسید پذیرش توسط مشتریان گرامی به منزله ی پذیرش و تایید شرایط و مندرجات و توضیحات درج شده در کارت گارانتی و وب سایت شرکت کومارتل می باشد .
• زمان کار دفتر مرکزی و پاسخگویی همه روزه به جز تعطیلات رسمی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 لغایت16:30 و روز های پنج شنبه تا ساعت12:30 میباشد.
• زمان کار دفاتر نمایندگی و عاملیتهای مجاز خدمات و پاسخگویی آنها همه روزه به جز تعطیلات رسمی طبق شرایط مندرج در بخش نمایندگی ها میباشد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش