نکات مهم در فرآیند پذیرش و تعمیر؛

میانگین مدت زمان تعمیرات از زمان پذیرش تا آماده تحویل شدن دستگاه به شرح زیر در 10 دسته تقسیم میشود:
ردیف شرح عناوین خدماتی                                                                                 بازه زمانی                    میانگین زمانی
1مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 1 دارد                     4 ساعت الی 3 روز                   1.5 روز
2مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 2 دارد                     2 روز الی 8 روز                        5 روز
3مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 3 دارد                     5 روز الی 12 روز                      8 روز
4مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد نرم افزاری با درجه 1 دارد                         1 ساعت الی 1 روز                   4 ساعت
5مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد نرم افزاری با درجه 2 دارد                         1روز الی 4 روز                        2 روز
6مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 1 دارد                2 روز الی 6 روز                       4 روز
7مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 2 دارد                4 روز الی 10 روز                     7 روز
8مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 3 دارد                7 روز الی 14 روز                     10 روز
9مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد نرم افزاری با درجه 1 دارد                    2 روز الی 3 روز                       2 روز
10مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد نرم افزاری با درجه 2 دارد                  3 روز الی 5 روز                        4 روز
 
* با توجه به مدت زمان همه ی موارد ذکر شده در نهایت 4.5 روز میانگین زمان کای خدمات دهی در گروه بازرگانی کومارتل میباشد.
                                                                                                                
تعریف ها :
تعریف درجه 1 :درجه سختی انجام کار بسیار آسان میباشد
تعریف درجه 2 : درجه سختی انجام کار معمولی میباشد
تعریف درجه 3 : درجه سختی انجام کار بسیار سخت میباشد
تعریف نرم افزار : به تعمیرات صورت گرفته روی نرم افزار تلفن همراه گفته میشود .
تعمیر سخت افزاری : به تعمیرات صورت گرفته روی سخت افزار تلفن همراه گفته میشود .
تعریف مشتریان حضوری :  مشتریانی که دستگاهشان بصورت حضوری در شرکت پذیرش میشود
تعریف مشتریان غیر حضوری : مشتریانی که دستگاهشان بصورت غیر حضوری در شرکت پذیرش میشود .

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش