میانگین مدت زمان تعمیرات از زمان پذیرش تا آماده تحویل شدن دستگاه به شرح زیر در 10 دسته تقسیم میشود:
ردیف شرح عناوین خدماتی بازه زمانی میانگین زمانی
1مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 1 دارد 4 ساعت الی 3 روز 1.5 روز
2مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 2 دارد 2 روز الی 8 روز 5 روز
3مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 3 دارد 5 روز الی 12 روز 8 روز
4مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد نرم افزاری با درجه 1 دارد 1 ساعت الی 1 روز 4 ساعت
5مشتریان حضوری که دستگاهشان ایراد نرم افزاری با درجه 2 دارد 1روز الی 4 روز 2 روز
6مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 1 دارد 2 روز الی 6 روز 4 روز
7مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 2 دارد 4 روز الی 10 روز 7 روز
8مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد سخت افزاری با درجه 3 دارد 7 روز الی 14 روز 10 روز
9مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد نرم افزاری با درجه 1 دارد 2 روز الی 3 روز 2 روز
10مشتریان غیر حضوری که دستگاهشان ایراد نرم افزاری با درجه 2 دارد 3 روز الی 5 روز 4 روز
* با توجه به مدت زمان همه ی موارد ذکر شده در نهایت 4.5 روز میانگین زمان کای خدمات دهی در گروه بازرگانی کومارتل میباشد.
تعریف ها :
تعریف درجه 1 :درجه سختی انجام کار بسیار آسان میباشد
تعریف درجه 2 : درجه سختی انجام کار معمولی میباشد
تعریف درجه 3 : درجه سختی انجام کار بسیار سخت میباشد
تعریف نرم افزار : به تعمیرات صورت گرفته روی نرم افزار تلفن همراه گفته میشود .
تعمیر سخت افزاری : به تعمیرات صورت گرفته روی سخت افزار تلفن همراه گفته میشود .
تعریف مشتریان حضوری : مشتریانی که دستگاهشان بصورت حضوری در شرکت پذیرش میشود
تعریف مشتریان غیر حضوری : مشتریانی که دستگاهشان بصورت غیر حضوری در شرکت پذیرش میشود .